דחוף..... שיליה קדמית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב זו הפעם השלישית שאני מבקשת תשובה אז בבקשה התייחסות בת 27 בהריון ראשון שבוע 36,שיליה קדמית, ממה עלי לחשוש, מה הסיכונים בלידה כזו והאם יש מה לעשות? תודה...
הי מיכל, אין משמעות מיוחדת לכך שהשיליה שלך קדמית. זה רק אומר שהיא נמצאת בחלק הקדמי של הרחם- לכיוון הבטן שלך. סיכונים מסוימים יש רק כשהשיליה היא שילית פתח- כלומר מכסה את פתח צואר הרחם בצורה מלאה או חלקית, וגם אז יש לזה משמעות רק אם זה נשאר ככה עד סמוך ללידה. בקיצור- אין לה מה לחשוש. בהצלחה.
שירי ענתה נכון . לשליה קדמית איין משמעות מיוחדת לגבי הלידה. יש הטוענות שבהריונות עם שליה קדמית חשים פחות את תנועות העובר כי הדופן עבה יותר (?).