גלולות למניעת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לאחר הפסקה של כמעט שנתיים בנטילת גלולות למניעת הריון, חזרתי שוב ליטול. אני לוקחת גלולות מסוג 'יסמין' שאמורות להיות בעלות מינון הורמונלי נמוך. העור שלי שמן ונוטה לאקנה גם ללא גלולות, אך מאז התחלתי לקחת (לפני כ- 10 ימים) - חלה אצלי התפרצות חזקה מאוד של אקנה. האם ייתכן שיש קשר בין השניים? האם יש סיכוי שזה רק בחודש-חודשיים הראשונים עד שהגוף מתרגל לגלולות? שכן הבנתי שגלולות אמורות בד"כ דווקא להפחית את האקנה... אודה לתשובה מהירה בנושא...
פני לפורום גניקולוגיה