דימום ועוד..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מחזור אחרון 31.07 לאחר גרידה שבוצעה ב - 20.05.02 , עקב הריון לא תקין (2 שקים ריקים) בטא ירדה ל - 2 . קיימנו יחסים ביום ה - 14 וביום ה- 17 בערך . לפני מס' ימים כלומר ביום ה - 20 למחזור הופיע אצלי לאחר ניגוב הפרשות ורדרדות רק לאחר ניגוב , אינני יודעת במה מדובר , מחזור נראה לי שמוקדם כדי להגיע . האם מישהי מבינה , יודעת , עברה ? ענו לי במהרה אני דיי לחוצה
לפעמים זה חסר משמעות, כל עוד זה לא מלווה בכאבים. מתי עשית בדיקת צוואר הרחם לאחרונה? (PUPS ) אם עברה יותר משנה כדאי להתייעץ עם רופא.