שאלה ספורטיבית.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עושה ספורט (סיבולת לב ריאה עם מאמץ)כבר שנתיים אני בשבוע השישי להריון ,האם אני יכולה להמשיך להתעמל?? אני חייבת לציין שמאז שאני מתעמלת לא חליתי אפילו פעם אחת והכושר שלי השתפר פלאים,מה עושים??
למיטב ידיעתי את יכולה להמשיך להתאמן תחת הסייגים הבאים: 1. לא להכביד או להגביר את רמת האימון בהריון 2. לא לעשות סוג ספורט שלא עשית טרום ההריון 3. להקשיב לגופך- אם את פתאום לא מסוגלת להתאמץ כמו לפני- לא בכח.לא להכריח את עצמך. 4. אם את בחדר כושר מסודר- התייעצי עם מדריך מוסמך. מזל טוב ובהצלחה.
את צריכה להאט את הקצב, ולעבור לפעילות ספורטיבית המתאימה להריון. לשם כך את יכולה להתייעץ עם מאמן כושר במכון שבו את מתעמלת. הוא יכול להתאים לך תרגילים מיוחדים. כפיפות בטן וריצה מהירה אסורים למשל.