סתם חולקת איתכן (ואיתכם)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מחכה לקבלת / אי-קבלת המחזור (שעדיין אינו ממש סדיר ונע בין 28-42 אז אני לא יודעת מתי מתחיל איחור) בשאיפה שלא יגיע... אני בהתרגשות כל יום כל היום.
חכי לך עוד כמה ימים ותעשי בדיקה. שיהיה בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
סיון ! עשי בדיקה זה לא ממש כואב ולא תצטרכי להמתין בתקווה של כן או לא בהצלחה !
גם אני הייתי בסיפור הזה. עכשיו יש לי שני בנים בבית ושתי בנות בבטן.... עברתי שנים של יסורים וטיפולים, כל חודש היית מגלה ששוב זה הגיע... אבל הכל היה שווה. מחזיקה לך אצבעות חזק!!!!! אני ממש מקווה שהתשובה שאת מייחלת, תגיע. המון המון המון הצלחה!!!!
מחזיקה אצבעות חזק חזק !!!
בינתיים עוד לא קיבלתי ועוד לא נבדקתי, ניתן לזה עוד כמה ימים... אני אעדכן.