חלבון עוברי - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי את התשובות של החלבון עוברי- AFT וזה נראה לי גבוה מידי- 2.49- כאשר הטווך הוא 2.50 אני מאוד לחוצה- אנא אימרו לי אם זה תקין בהערות של הבדיקה - היה כתוב לי לעשות אולטרה סאונד - האם זה אומר משהו? אנא עזרו לי- גם רופאים זה יעזור- אם הם יענו לי
לקריאה נוספת והעמקה
עלייך לפנות עם תוצאות הבדיקה לרופא המטפל להנחיות להמשך הבירור. הערה- ראי את תשובתי לגבי השקיפות העורפית מהיום, ההתיחסות לבדיקת החלבון העוברי הינה באותו אופן- אלו בדיקות סקר עם רגישות גבוהה וספציפיות נמוכה יחסית כשלעצמם, אך בשילובים שונים הדיוק עולה.