דחוף -דימום בשבוע 20
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום בבוקר היה לי דימום קל. לא היו לי דימומים בכלל עד עכשיו. אני מתחילה היום שבוע 20. הבנתי שזה לא אינדיקציה לבעיה כל עוד אני מרגישה בסדר, שותה מספיק ולא עובדת קשה. האם יש לי ממה לחשוש? האם זה נורמלי? תודה
למודאגת ! לא נראה לי שאת צריכה להיות מודאגת , אם לא עשית משהו חריג לפעמים דימום כאשר הוא אינו רציני לא אמור להדאיג . אולי בכל מקרה תגשי לרופא על מנת שתהיה רגועה. מקווה שהכל יהיה בסדר.
בכל מקרה תתקשרי לרופא המטפל שלך ותיתיעצי או בטיפת חלב, כדי להיות בטוחים.