דחוף- אדמת והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה14 ובמשך השבוע שעבר עד יום שבת היתי במגע עם תינוקת שהתברר באופן סופי שיש לה אדמת. הפריחה אצלה מאתמול בבוקר (מיום ראשון) אבל היא היתה עם חום כשבוע ימים לפני זה ואני היתי במגע איתה. האם יש סכנה שנדבקתי ממנה או סכנה לעובר???? האם קיימת סכנה לפגיעה בעובר אם אני עצמי לא נדבקת ו/או מופיעים אצלי תסמיני המחלה??? בתודה מראש
הייתה לך אדמת כשהיית ילדה? אם כן, אין לך מה לחשוש. אבל את יכולה לעשות בדיקה לנוגדנים. תשאלי את רופא הנשים שלך.