העמסת סוכר-פעם ראשונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בעוד שבוע (בשבוע ה-26) אני אעשה את העמסת סוכר. (50 מ"ג) אך רציתי לדעת האם צריך לצום לפני כן או שיש לאכול כרגיל בבוקר לפני הבדיקה? אני שואלת זאת משום שהאחות אמרה לי שיש לאכול וגיסתי אמרה לי שיש לצום אחרת כל הבדיקה לא שווה. אז מי צודקת? תודה למי שעונה
התכוונת י ל- 50 גר' סוכר ולא מה שרשמתי. תודה
לפי מיטב ידיעתי (מניסיון ולא מוסמך) צריך לצום מ 12:00 בלילה, לשתות את הסוכר בבוקר ולעשות את בדיקת הדם שעה אחרי ששתית. לא לאכול עד אחרי בדיקת הדם.