פיענוח בדיקות דם ושתן בהיריון.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 14 להיריון. לאחרונה ערכתי בדיקות דם ושתן מעקביות. בתוצאות הסרולוגיה/וירולוגיה מפורט כדלקמן: hepatitis a ab. total positive וכן hepatitis c ab (eia) negative. אציין שערכי הבילירובין בדם 0.6 ובשתן שלילי. האם יש סיבה לדאגה, אנא לחוות דאתך בהקדם.
השאלה הנשאלת היא האם בעבר היתה לך צהבת מסוג A ואם כן סימן שאת מחוסנת ויש לך נוגדנים בגופך ואז אין סיבה לדאגה , אך במידה ולא תגשי לרופא הנשים שלך והוא לבטח יגיד לך כבר מה לעשות.