לרופא-נשירת שיער במהלך ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה12 להריוני וסובלת מתחילת ההריון (פחות או יותר) מנשירת שיער ההולכת ומתגברת(ניתן אפילו כבר להבחין בהדללות מסת השיער...כך שאני לא סתם הסטרית). ידוע לי כי במצב הנורמלי במהלך ההריון אין נשירה והיא מתרחשת רק לאחר הלידה. האם מצב זה שכיח למרות שלא מצאתי על כך עדות בספרים העוסקים בהריון? מה ניתן לקחת ,אם בכלל בכדי לעצור את הנשירה??? אודה לתשובה מהירה מהרופא .תודה
אין לך ממה לחשוש זה טבעי שבמהלך ההריון ישנה נשירת שיער במיוחד לאור המצב שהדם מתרכז במיוחד ברחם ולכן במצב של חסר דם(לפי ראיה של רפואה סינית לא מערבית) וזה דבר הגורם לנשירת שיער . ניתן לקחת השלמות של ויטמנים אם אינך נוטלת עדיין למשל פרנטאל.