דחוף - עלית לחץ דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהריון הקודם אושפזתי בשל עליית לחץ דם בחודש שמיני עד ללידה. כיום אני בהריון שני (שבוע 22) ולחץ הדם שלי הנו 110/80. נאמר לי בטיפת חלב שהוא תקין. האם יש מקום לדאגה. או האם כדאי להתחיל בטיפול תרופתי... ד ח ו ף
גם אני סובלת מלחץ דם גבוה. הל"ד שלך הוא נרומלי בהחלט. הוא אמור להיות 120/80, כשהמספר הקטן הוא החשוב ביותר. עם הוא יעלה לך מ 90 ומעלה, אז זה מתחיל להדאיג. והצעה: אני, בגלל שאני יודעת שיש לי נטיה לפתח ל"ד גבוה, קניתי מד ל"ד עוד בהריון הקודם ומחודש שביעי אני בודקת יום יום בעצמי. כך הגעתי לביה"ח בהריון הקודם. אני מקווה בשבילך שהפעם הל"ד ימשיך להיות נורמלי.