ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 8, אתמול הייתי בבדיקה שגרתית ראשונה אצל הגניקולוג שלי, הוא לא דיבר ולא נתן כל מרשם לברזל. מספרות שקראתי הבנתי שבשלב זה של ההריון יש להחליף את החומצה הפולית בכדורי ברזל הכוללים את החומצה הפולית. האם עלי לחזור אליו ולבקש מרשם? האם אני יכולה לקנות כדורי ברזל ללא מרשם? אם כן אילו? תודה.
אם ביצעת בדיקות דם ייתכן שרמת הברזל שלך מספקת ואולי תקבלי ברזל בהמשך (בדר"כ במהלך ההריון רמת הברזל יורדת). בשביל השקט שלך בביקור הבא אצל הרופא תעלי את עניין.
האם משהי יודעת אם חומצה פולית 5 מ"ג זה מספיק בהריון