עזרה!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחצי שנה הפסקתי לקחת גלולות לאחר שימוש של עשר שנים. במהלך שלושת החודשים הראשונים לאחר שהפסקתי לקחת את הגלולות הגיעה הווסת כל 32 יום. במהלך שלושת החודשים האחרונים המחזור לא היה סדיר ובפעם האחרונה, אורך המחזור שלי היה 52 יום. מאז הווסת האחרונה שלי עברו 42 יום ואני לא יודעת מה לעשות! האם לחכות עוד 10 ימים ומהיום ה-52 להתחיל לספור את האיחור שלי? האם כדאי לעשות בדיקת הריון ביתית? תודה מראש
מה הבעיה לקנות בדיקת הריון? זה פשוט ואולי זה יסיר את כל החששות מליבך.
נראה שמדובר בהפרעת ביוץ כלשהיא ועלייך לקבל טיפול. ראשית תבצעי בדיקת הריון לבירור אפשרות שהרית, במידה ואינך בהריון פני לרופא המטפל לקבלת טיפול פרוגסטטיבי לקבלת המחזור ובהמשך, במידה ואת מעונינת להרות, לשקול תחילת טיפול באיקקלומין