הפסקת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 27 הפסקתי גלולות לפני 4 חודשים ואני מנסה להכנס להריון שאלתי היא האם השפעת הגלולות עדיין משפיעה על וסת סדיר? ועל מניעה הכניסה להריון ?יש לציין שנטלתי את הגלולה במשך 6 שנים ללא הפסקה
ברגע שהפסקת עם הגלולות ייתכן והמחזור יהיה לא סדיר ואת צריכה לעקוב אחר האיחורים. אין מניעה להכנס להריון לאחר נטילת גלולות בזמן ממושך, אני נקלטתי אחרי חודשיים הפסקה אחרי 9 שנים של נטילת גלולות ללא הפסקה. כמובן שאם הזמן עובר ואין הצלחה רצוי שאת ובעלך תבדקו. בכל מקרה בהצלחה!
נטילת גלולות לא משאירה "פגיעה" לאחר הפסקתן