הפלה נידחת -דחוף!!!! ~!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בשבןע חמישי וחצי נראה שק הריון בגודל ובמקום הנכון. בשתחילת שבוע שביעי לא ניצפה דופק וגם: "לא ניצפתה רקמה עוברית כלל" - לפי דברי הרופא אני ממש לפני עוד בדיקה אבל די ברור לי שזה לא יעבוד הפעם. מה הסיבה שהופיע שק הריון ללא עובר ?? האם הסיכויים לזה גבוהים רק בהריונות ראשונים?? מה אפשר לבדוק שזה לא יקרה שוב ?? תודה מיכאלה
הי מיכאלה, לצערנו הרב ישנם "הריונות" כאלו שבהם יש כביכול שק הריון אבל אין עובר וזה הריון כימי. כדאי לחכות עד לאחר הבדיקה ואז תדעי בוודאות את המצב. זה תהליך שקורה ואין לנו יכולת לשלוט עליו או למונעו בעתיד. בהצלחה!