חודשים עפ"י שבועות- לכל בנות הפורום ולרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מאוד מבולבלת לגבי שבועות ההריון בהתייחס לחודש בוא אני נמצת. האם מישהי יכולה לכתוב לי את מספר השבועות מול החודש ?וכך אוכל לעשות את החישוב שלי באיזה חודש אני נמצאת (למרות שאני יודעת שהריון סופרים עפ"י שבועות). תודה רבה
היי טללים אז זה הולך ככה: 6 שבועות - חודש ראשון 6-10 חודש שני 10-15 חודש שלישי 15-19 חודש רביעי 19-23 חודש חמישי 23-27 חודש שישי 27-32 חודש שביעי 32-36 חודש שמיני 36-40 חודש תשיעי המון המון הצלחה בהמשך .