חידת הביוץ - לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפי חישובים, הבנתי שנכנסתי להריון - (כלומר מועד הביוץ שלי) התרחש פחות או יותר חודשיים וחצי(!) לאחר תחילת המחזור האחרון שלי. איך יתכן הדבר, שכן אמורים להיות 14 יום בין המחזור לביוץ - ולא חודשיים וחצי! אשמח אם מישהו יעזור לי בפתרון החידה.
הי מעין - הביוץ מתרחש 14 יום ל פ נ י תחילת המחזור הבא ואינו תלוי בזמן המחזור הקודם. יותר נכון - ביוץ יכול להתרחש מתישהו אחרי המחזור (10 ימים אחרי או 3 חודשים אחרי) ואם אין הפריה - תוך 14 יום ממועד הביוץ מגיע המחזור הבא. כמובן, אם יש הפריה - יש הריון ואין מחזור הבא.....