וירוס מזגנים באמצע החמסין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, יש לי שאלה מעט היפוכונדרית..... אני בשבוע 10 להריון וחטפתי צינון יחסית לא קל (וירוס מזגנים) שיעול,גודש באף וכו אני לא אלאה אתכן בתיאורים אני לא לוקחת שום תרופה (אין צורך באנטיביוטיקה לפי הרופא) חוץ מהרבה טשיו ותה חם שאלתי היא האם יכול להגרם איזשהו נזק לעובר כתוצאה מתופעות אלו (אף סתום ופעמים בגלל זה קושי בנשימה, ליחה) ובקיצור , מההההה לעשות ? תודה מראש טליה
לא אין שום השפעה על העובר רק בדקי אם יש לך נוגדנים לוירוס CMV כי במקרה ויש לך חום עלייך להיות עירנית למצב החלמה מהירה.