כאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 15+ וביומיים האחרונים אני סובלת מכאבי בטן נוראיים בצידי הבטן - כל פעם בצד אחר (בטן תחתונה) מה יכולה להיות הסיבה לכך? זה פשוט בילתי נסבל. בתודה מראש פרח
הי פרח - האם כבר יצאה לך הבטן ? אם לא - תתכונני - אלו יכולים להיות כאבים הנובעים מהתמתחות הרחם לקראת יציאתו מהאגן. אם הכאבים נמשכים - כדאי אולי ליצור קשר עם הרופא/ה שלך. תרגישי טוב
קודם כל המון תודה על תגובתך המהירה. הבטן כבר יצאה - האמת שיש לי כבר בטן ענקית באופן יחסי - האם יתכן שזה בכל זאת מתיחות של הבטן ? ממש לא נעים העניין הזה... בכל אופן תודה