פצע חום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע ה6 להריון . אתמול יצא לי פצע חום גדול ליד השפתיים. רציתי לדעת האם זה מסוכן להריון ? . פרט לפצע אני מרגישה טוב. אני מודאגת ... על מה הפצע מעיד ...??? תודה רבבה על ההתיחסות !
היי איילה הסימן הראשון שלי לתחילת ההריון היה פצע חום על השפתיים. עד כמה שאני יודעת, זהו הרפס אשר רדום במשך כל הזמן ויוצא החוצה ברגעי משבר כמו לחץ, עייפות, חולשה וכו. כששאלתי את הרופא שלי, הוא הרגיע אותי ואמר שזה כלום. יש שני סוגים של הרפס - וההרפס הואגינלי הוא זה שמסוכן. מקווה שעזרתי