למה צד ימין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי המס' מקומות שעל אשה שנמצאת בשלבי הריון שבהם היא כבר חשה בתנועות עובר לשכב כמה שיותר על צד ימין?! למה? זה נכון?
כי: על הבטן - לא נח על הגב - לוחץ על וריד ראשי המוביל דם ללב ועל צד שמאל אמור לעזור לזרימת הדם, כשהלב "למטה" ביחס לרב הגוף. אבל אני לא בטוחה בהסבר, פשוט ככה שמעתי.
צד שמאל מפני שכלי הדם אל העובר עוברים מצד ימין ואם שוכבים על צד ימין זה מאט את הקצב ואילו על צד שמאל יש זרימה יותר חופשית. תאכלי שוקולד- זה אמור לעורר אותו