תאריך משוער
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת הריון, וסת אחרון30/6. הייתי אצל רופא,ובאולטראסאונד נראה רק שק הריון.והוא טען, שאי אפשר לדעת מה התאריך המשוער כרגע, כי עדיין לא רואים עובר, וגם כי לא עשיתי עדיין בדיקת דם לדעת מה רמת הורמון ההריון בגוף. מה קובע את התאריך המשוער הווסת האחרון או גודל העובר על פי אולטראסאונד?
אלפיז שלום קודם כל מזל טוב. ולשאלתך, את עכשיו בשבוע 5 + 6 ימים. עדיין לא רואים בשלב זה עובר ודופק. תיגשי אליו עוד שבועיים ואז תראי. בעיקרון התאריך המשוער נקבע לפי ווסת אחרונה אך ייתכנו שינויים במידה והביוץ היה אצלך יותר מאוחר. אך לא בשלב כה צעיר. את אמורה ללדת בערך ב- 7.4.2003 שוב מזל טוב
בעקרון,הולכים לפי וסת אחרון, אם יש סתירה בינו לאולטראסאונד, הולכים לפי האולטראסאונד. מזל-טוב!