מבקשת עזרת הבנות שיודעות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי כוריגון 2X5000 ב- 25/7 ב- 31/7 וב- 4/8 קיבלתי כוריגון 2500 מחזור אחרון 12/7 בטא מהיום 25. האם זה זה סוף סוף, או שהבטא מושפעת מהכוריגון ??? אנא ענו לי מהר אני ממש מתוחה. תודה, רוית
השפעת הכוריגון היא כעשרה ימים, ועבר יותר זמן. לי נראה שזהו הריון. מה אמרו לך האחיות?
האחיות אמרו שזה גבולי, ולכן כדאי לחזור על הבדיקה ביום ראשון. הסקרנות ממש קשה, אך כמו תמיד אנחנו נדרשות שוב ושוב להרבה תקווה וסבלנות. אני מקווה רק לטוב.