ש-ו-ק-ו-ל-ד-
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , זה הריוני הראשון - לכן אינני בטוחה. מותר קצת שוקולד????קפה? שוקו? אני פשוט מכורה. אני בשבוע 12 ואוכלת כל יום קצת ולא יכולה להתאפק... האם זה טרגי? יכול לקרות לעוברי נזק? וגם - אין לי נוגדנים נגד cmv/ כל כמה זמן עלי לבדוק זאת ומה הסיכוי להידבק.????אני עובדת עם ילדים קטנים לכן אני קצת לחוצה. תודה תודה
הי לך, כל עוד את מכורה לדברים כאלו- תהני... כמובן שגם בלי שום קשר להריון רצוי לא לאכול יותר מדי שוקולד. גם קפה אפשר לשתות בהריון, בכמות לא מופרזת. מכיוון שאת עובדת עם ילדים חשוב שתבדקי אחת לחודשיים- שלושה את רמת הנוגדנים שלך לוירוס זה. בהצלחה והריון קל!