בטא...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב27.7 קיבלתי מחזור. ב- 5.8 התחילו לי דימומים מאוד קלים ובעקבותם הלכתי לרופא נשים.. הרופא שלח אותי לבדיקת דם כדי לשלול הריון והתברר שאני כן בהריון (אבל קיבלתי מחזור?) קבעתי כמובן תור לרופאה שלי , אבל זה רק יצא שבוע הבא!! יש לי כמה שאלות: 1. הבטא שיצאה לי היא 256 - האם זה נמוך מידי? 2. הבנתי שאני אמורה ללכת לרופאה שתבדוק האם יש דופק- מתי אני אמורה ללכת לעשות את זה? תודה רבה אפרת
אפרת, דופק רואים החל משבוע 7-8 אך רצוי שתראי/תשוחחי עם הרופאה שלך בעניין הדימומים
תודה רבה, האם הבטא שלי נמוכה מידי?