טחורים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 32 יצאו לי טחורים ממש קשה לי לשבת. אני חיה בחול והרופא שלי כגע בחופשה. האם יש משחה אוו טיפול יאפשר שזה יעבור? תודה
בכל בית מרקחת יש משחות לטחורים, אבל תוודאי שזה מתאים להריון. חוץ מזה כשאני סובלת מטחורים אני לוקחת במשך כמה ימים 2 כפות של שמן פאראפין לפני האוכל, וזה ממש מקל על היציאות. אבל חשוב לזכור שזה מונע ספיגה של ויטמינים וכו' ולכן בהריון לא מומלץ להשתמש בזה יותר מכמה ימים (מנסיון שלי מספיק לקחת במשך 4 ימים בערך, ואז המקום נרפא, כי בזכות הפאראפין אין לחץ על הטחורים).