הנקה בהריון -דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! היום גיליתי שאני בשבוע הרביעי להריוני. יש לי ילדה כבת שנה ועודני מניקה אותה. האים ההנקה מזיקה לילדה ואו לעובר והאים ניתן להפחית בהדרגה את ההנקה ולא בבת אחת? בתודה מראש מירית
אותו סיפור בדיוק קרה איתי. אני כעת בשבוע 14 ועודני מניקה את תינוקי בן שנה ושלושה ח'. גם אני דאגתי ואמרו לי שזה מאה אחוז בסדר ואני ממשיכה להניק. אינני רופא, אך זה המעט שאני יכולה לעזור לך. אשמח גם לשמוע פרטים. הפחד שלי היה מ - 2 דברים עיקריים:1) נזק לעובר עקב התכווצויות רחם 2) נזק לתינוק היונק עקב העברת הורמוני ההריון דרך החלב. אם תדעי עוד פרטים - אשמח גם לשמוע. בהצלחה.