כדורי ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר ובנות הפורם שלום, אני בתחילת חודש חמישי ועד היום אני לא לוקחת שום כדורי ברזל חוץ מחומצה פולית. האם זה בסדר? או שצריך כבר לפנות לרופא. (יש לי אצלו תור בעוד שבועיים) לפני כשלושה שבועות הייתי בביקורת כללית ושאלתי אותו זאת, ומסר לי שרק אחרי בדיקת חלבון עוברי יוחלט איזה כדורי ברזל. (יש בידי כבר תשובה תקינה אך תור אצלו רק בעוד שבועיים האם להקדים את התור?) תודה לתשובתכם.
הי סיגל, ברזל מתחילים לקחת משבוע 20 כך שאת יכולה להתקשר לרופאך ולהגיד לו שיכין לך מרשם מתאים. בהצלחה!