אחרי ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי לידה קיסרית לפני כעשרה ימים ואני עדיין מרגישה חלשה. גם הצלקת כואבת ויש מין בצקת כזו מעליה והיא "קשה". זה נורמאלי? מתי זה עובר? לתשובתכם אודה!
הי אורית, קודם כל, מזל- טוב!!! הכאבים וחוסר הנוחות עוד עשויים ללוות אותך בחודש- חודשיים הקרובים בדרגה זו או אחרת. קחי את הזמן ותני לגוף לחזור לעצמו. תשתדלי כמה שיותר לנוח ולהמנע ממאמץ. בצקת הנה נורמלית שתהיה מעל הצלקת אבל אם חלילה הצלקת תהפוך לאדומה או בשרנית, יהיו לך כאבים או חום- פני מיד לרופאך. בהצלחה והחלמה מהירה!
מה זאת אומרת "בשרנית"??? הצלקת בכל אופן לא אדומה ונראה שהחתך מתאחה יפה. כנראה שאין דלקת כי היא גם לא חמה ולא מפרישה. אני שוטפת שלוש-ארבע פעמים ביום עם סבון פולידין נוזלי. תודה!