ערכי בטא - דחוף !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יום ראשון של המחזור האחרון היה ב- 10.7.. אני 16 יום לאחר זריקת כוריגון. ערכי הבטא מהיום 130.1 - האם הכל תקין?? האם זהו ערך סביר למועד הבדיקה? אנא, ענה מהר, אני בלחץ נוראי ואינני יכולה לתפקד - בטא חיובי לאחר ניסיונות רבים.
אני לא רופאה, אבל גם אני עברתי טיפולי פוריות. לאחר כעשרה ימים, לפי מה שידוע לי, אין כבר השפעה של הכוריגון על הבדיקות, לכן 16 ימים הם די והותר. בטא יותר גבוהה מ 10 זה הריון. רק שימרי על עצמך ואל תתאמצי. זה הריון יקר. המון המון הצלחה!!!