בדיקת דם להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי הבוקר בדיקת דם התוצאה 1428 האם חיובי או שלילי (יום ראשון וסת אחרונה 27.6.02)
אכן חיובי. יש צורך לעקוב האם הבטא מכפילה עצמה כל יומיים. תוך כשבועיים בדיקת אולטראסאונד ראשונה. בכל מקרה עדיף לגשת לרופא נשים. מזל טוב ובהצלחה!
כמו שכתבה מיכל - את בהריון.... אבל לא חייבים לעשות כל כך הרבה בדיקות דם אלא אם כן יש היסטוריה מיילדותית בעייתית. גם ככה, תרצי או לא - את עוד תעברי הרבה בדיקות דם שונות במהלך ההריון..... הריון קל ונעים