כאבים בפופיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בשבוע 28 ובשבועיים האחרונים החל לכאוב לי האזור של הפופיק... האם זה כתוצאה מההתרחבות? שמתי לב שבהתחלה יצא לי ממש פצע שהכאיב לי. האם יש משהו ממומלץ לטיפול בפופיק? קרם גוף וכו' בתודה מראש- איריס
הי איריס, האם המקום נפוח לך? זה ממש כואב? אני חושבת שכדאי ליידע את הרופא שלך. אני לא ממש מבינה בזה (אני לא רופאה) אבל הייתה לי חברה שסבלה משבר בטבור בהריון. לדעתי שווה לבדוק עם הרופא שלך. לי יש תאומים, אני בשבוע 30 ואין לי כאבים שם.