כאבי בטן עזים!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 20+5 וסובלת מתופעה מוזרה שמתרחשת בכל פעם לאחר שאני אוכלת בחדר האוכל במקום עבודתי - כ-10 דקות מתום הארוחה אני נתקפת כאבי בטן עזים ביותר, ממש מתקפלת! בתחילה הכאבים בכל הבטן ואחר כך מתמקדים בעיקר בצד הימני למעלה (מתחת לשד הימיני). הכאבים גם מקרינים לי לגב. בערך אחרי 15 דקות הכאבים נרגעים ועוברים אבל מדובר בכאבים חזקים מאוד. ולא - זה לא גזים. למישהי יש רעיון? זה קורה רק כשאני אוכלת כאן בחדר האוכל! אולי פתאום אלרגיה למשהו? אני חייבת לציין שאני בן אדם בריא בדר"כ ואף פעם לא קרה לי דבר כזה וגם לא בסופי שבוע בבית... מה עושים?
נשמע לי שאת חייבת ללכת לרופא הנשים או לשאול אותו טלפונית.