ד"ר אידה אמודאי - מי מכירה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מקבלת בפ"ת, מישהי שמעה עליה?
את הרופאה הנ"ל הכרתי לפני שנים רבות היא נחשבה כבר אז לרופאה מעולה ובן אדם שזה לא פחות חשוב...
למרות הכל (אחרי שתקראי תביני למה למרות הכל...)אני לעולם לא נהגתי לגנות בשם הרופאה, אבל אם כבר את שואלת... גם אני שמעתי שהיא מעולה אז הלכתי כבן אדם היא ממש לא סימפטית וחסרת סבלנות לא היה לי נעים ללכת אליה ותמיד הרגשתי כאילו אני עומדת במשפט, תמיד הייתי מפחדת לשאול שאלה כי היא עונה בחוסר סבלנות אבל תמיד אמרתי לעצמי רופאה צריכה להיות מקצועית ולא חברה שלי ולכן העדפתי לספוג את הרגשתי למען "המקצועיות" עדש...בתחילת הריון נתגלה אצלי בעיה שניתן לעלות עליה בקלות כי אילו בדיקות ראשונות של הריון כך המשכתי את ההריון עד כמעט לסופו עד שהעובר הראה סימנים המראים על פגיעה ואז בבית החולים נתבשרנו כי כבר בשבוע 8 , הייתי צריכה להפסיק את ההריון ואני כבר לקראת לידה ונאלצת להפסיק את ההריון , כשהתקשרתי לרופאה ואמרתי לה איך לא ידעתי על זה בשבוע 8 אז היא ענתה לי "אני פשוט לא שמתי לב..., כן, כן היא פשוט לא שמה לב שמתפתח אצלי עובר פגוע ביותר אז למה היא יושבת שם ...טוב שהיא לא אמרה לי שהיא לא שמה לב אחרי שהייתי יולדת את התינוק . אז מסתבר לי שהיא גם לא בן אדם וגם לא מקצועית!!!!!!!!!!!!!! אז לדעתי עניתי לך על השאלה...ותביני לבד אם את שוקלת לבקר אותה.
אני מטופלת אצל הנ"ל, כל המילים שאכתוב והתיאורים שאתאר לא יספיקו כדי להסביר את הרושם הרע שהרופאה הזאת הותירה אצלי
קשה. מקצועית אבל תקשורת איתה קשה.
מגעילה, אנטיפתית, לא נעימה בכלל, תוקפנית. גרמה לי לצאת מהחדר שלה בטריקת דלת. ישר הלכתי לקבוע תור לרופא אחר. הייתי אצלה פעם אחת (לא בהריון) וראיתי שהיא לא נחמדה, החלטתי לא לחזור יותר אליה. כשגיליתי שאני בהריון ולא היו תורים פנויים לרופאים אחרים קבעתי אליה רק כדי לעשות אולטרסאונד ולשאול כמה שאלות, כמו כן גיליתי גוש בחזה ורציתי לשמוע את חוות דעתה. כשנכנסתי ואמרתי לה בשמחה שלפני יומיים שגיליתי שאני בהריון היא ענתה "נו ו??" עניתי לה "ו..רציתי להבדק" היא אמרה שלא תעשה לי אולטרסאונד בשבוע כזה. ביקשתי ממנה שתעשה בכל זאת אולי יראו שק הריון היא ענתה בתוקפנות נוראית "לא!! אמרתי לך שאני לא אעשה!!" זה עצבן אותי נורא ורציתי לעזוב אבל רציתי לשאול לגבי הגוש בחזה. לגביו היא גם כן אמרה שלא תבדוק אותי. כששאלתי למה ענתה בעצבים שהיא רופאת נשים ולא כירורג!!!! יצאתי בטריקת דלת ולעולם לא אחזור אליה שוב.
הייתי מטופלת שלה. ולא הייתי ממליצה . היא חסרת החלטה כל שאלה ששאלתי ענתה לי: " תחליטי לבד" . בדברים שהם מהותיים האם לקחת הורמונים וכמה...
אני היתי מטופלת אצלה במרכז בריאות לאישה ברעננה, רק החזקתי 3 ביקורים כי לא יכולתי לסבול יחס כל כך מזלזל, לא אכפטי ולא נעים. מבחינתי, רופא (ועוד בתחום כל כך רגיש כמו פוריות), צריך להיות קודם כל בן אדם, אחרכך מקצועי. הד"ר אידה אמודאי היא לא היתה נחמדה וגם לא מקצועית. הפעם אחרונה שהיתי אצלה, כשדיברה איתי לא הסתכלה אפילו פעם אחד בעיניים, נזפה בי כי לא הבאתי ניירת וכשאמרתי לה שהניירת נמצאת אצל האחיות, היא שלחה אותי לקחת אותה, כאילו מדובר על שירות שליחים. תת רמה לחלוטין, מתחת לכל ביקורת. מקווה שעוד מטופלות לא עברו ולא יעברו סיטואציה כל כך לא נעימה.