כאבים - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשבוע התבשרתי שאני בהריון ( שבוע רביעי+6). מהיום לפנות בוקר התחילו לי כאבים בבטן העליונה ( באזור מעל הפופיק) - כמו כאבי בטן - זה בא והולך לפעמים חזק יותר לפעמים פחות. הרופאה שלי תהיה רק מחר. אני חוששת מהריון מחוץ לרחם ורציתי לדעת האם העובדה שמדובר באזור הבטן העליונה ולא באזור הבטן התחתונה מקטין את הסיכון שאכן בזה דברים אמורים? תודה
שלום לך הכאב שאת מתארת יכול להיות מסיבות אחרות ולא דווקא קשור להריוןאם בכלל כמו קלקול כיבה גזים וכו' אני יודעת מנסיון שכל דבר הכי קטן בתחילת ההריון נראה כמו אסון אבל כדאי לקחת את הדברים בפרופורציה ולהנות אז שיהיה בהצלחה פרח