אל ווסת אחרי גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברו 39 ימים מגרידה (עובר ללא דופק בשבוע 10) אולם טרם קיבלתי מחזור. כמה זמן עלי לחכות לפני טיפול תרופתי לקבלת מחזור, אני מעוניינת להרות בהקדם האפשרי. תודה.
ענבל ! אני גם עברתי גרידה לפני חודשיים חוצי ורק לפני שבוע קיבלתי . והמחזור לא היה ממש רציני . יומיים לפני כן ביקרתי אצל רופאי והוא נצן לי כדורי ביפאסטון לקחת לזירוז המחזור, לקחתי יומים והמחזור הופיע כך פתאום ( זה לא בזכות הכדורים) הוא פשוט הגיע בכוחות עצמו . לכן המתיני עוד מעט לפני שתחליטי או יחליטו בשבילך על טיפול תרופתי לעיתים לגוף לוקח זמן לחזור לעצמו , אל תתיאשי בהצלחה