בדיקת סיסי שילייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהם הסיכונים בבדיקת סיסיי שילייה?
הי ליזה, סיסי שיליה זו פעולה חודרנית ולכן הסכנה השכיחה ביותר היא זיהום. כמו כן ישנו סיכון של 1:100 כלומר: 1% להפלה עקב ביצוע פרוצדורה זו. בהצלחה!
הי ליזה בדיוק כמו שכתבה דפנה, רק רציתי להדגיש שזו בדיקה מאוד פולשנית וסיכון של 1:100 אומר שאחת מתוך 100 נשים שעוברות בדיקה זו מפילות את ההריון בגלל שהבדיקה גרמה לאיבוד ההריון. מאוד לא מומלץ לעשות את הבדיקה אלא אם כן הרופא/ה שלך ממליץ לך במיוחד, בגלל תוצאות לא טובות בבדיקות אחרות. בהצלחה עם ההריון