מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהי מכירה את דר זייתוני מפתח תקוה אני מאוד פוחדת מהבדיקה ותוצאותיה , תודה
לא מכירה את הרופא. הבדיקה בפן המעשי שלה- מפחידה הרבה פחות מהמוניטין שלה. מדובר בהליך זהה לשאיבת דם לצורך בדיקה וזה לוקח לא יותר מ15 דקות. הסיכון שיוצרת הבדיקה הוא המפחיד.אבל- העידוד שאני יכולה לתת לך הוא כזה: ההרגשה אח"כ עם קבלת התוצאות היא של שלווה כי את יודעת שהכל בסדר. אם חלילה משהו לא בסדר- את לפחות יודעת את זה לפני ויש לך הזכות להחליט מה את עושה. אני מאחלת לך הצלחה ,ושהכל יהיה בסדר.
אני לא מכירה אותו אך הרופא שלי המליץ עליו, הוא עובד עם קופת חולים מאוחדת ובין השאר עושה בדיקת מי שפיר בפתח תקווה ברמת מרפא ובבית החולים כפר סבא. מתגובות של אחת המזכירות בסניף מאוחדת הבנתי שהוא מאוד מנוסה. אך האמת היא שאני מתלבטת באותה סוגייה. בכל אופן בהצלחה !