שאלה דחופה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבנות שלום, אני נמצאת בשבוע ה13 להריון, וכבר יומיים יש לי הרגשה כאילו אני הולכת לקבל מחזור. אין לי דימומים תודה לאל, אבל עדיין, ההרגשה הזאת נורא מלחיצה אותי. מה לעשות????????.
להרבה נשים יש הרגשה זהה לזו של אוטוטו-מקבלת בכל החלפה של חודש בהריון. גם הכאבים של הרחם שמתמתח הם די חזקים ודומים לאלו של טרום מחזור. אל תדאגי ותנסי לא לחשוב על זה יותר מדי. העסיקי את עצמך. כל עוד אין דימומים הכל בסדר,גם כשיש לא תמיד זה מסמל משהו יותר מאשר השתרשות ההריון אבל, יחד עם זאת, סמכי על האינטואיציו ת שלך ואם משהו נראה לך חשוד- לכי לרופא רק כדי להיות רגועה. בהצלחה.