ארגסט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, החל מהיום ה-38 מהמחזור אני נוטלת ארגרסט. היום זה היום ה-40. (עלי ליטול עוד 4 כדורים-היום ומחר) עדיין לא קיבלתי מחזור. עד כמה ימים אחרי סיום לקיחת הכדורים המחזור יכול להגיע? ואם המחזור לא מגיע האם יתכן שיש הריון?
הי סיון אני לקחתי ארגסט 7 ימים (14 כדורים) ורק יומיים אחרי שסיימתי את כולם הגיע המחזור, שאחריו באמת נכנסתי להריון. בהצלחה.
היי נטלי, תודה על המענה המהיר. האם נכנסת להריון עם איקקלומין? עלי לקחת הכדור ביום החמישי למחזור. האם הכדור תמיד גורם לביוץ?