טיסות וצילומי שיניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נמצאת במהלך השבוע ה-11 להריוני ורציתי לדעת האם ישנם סיכונים כלשהם: - בטיסות (לא ארוכות) - טיפולי שיניים הכרוכים בזריקות הרדמה וצילומי רונגן. הבנתי שטיפולי שיניים לא מומלצים במהלך הטריסמסטר הראשון האם נכון הדבר? אודה מאוד על תשובה מהירה. רונית
הי רונית 1. אין סכנה בטיסות, בפרט לא ארוכות - בתנאי שההריון שלך תקין ובריא. (אגב, החל משבוע 26 אין ביטוח טיסות לאישה בהריון). 2. מותר ללכת לטיפול שיניים. רק להקפיד מאוד "להתכסות" בסינר עופרת מגן מקרינה על הבטן בזמן צילום הרנטגן. כדאי גם לידע את רופא השיניים שאת בהריון. שבוע טוב