רוית תודה רבה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמנם עניתי לך בדף 1125 אבל למקרה שאת לא קוראת הרבה אחורה - שוב תודה על ההתעניינות. אני באמת לא הייתי כאן בפורום זמן רב. (פשוט לא היה לי הרבה זמן ואני בעיקר ב- http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=110 ...) אז שוב תודה ושבוע מצויין נטלי.
היי נטלי דווקא קיבלתי, (הריבוע הקטן למטה מודיע על תשובות ישר לאי-מייל) אני נהנית לקרוא את התשובות שלך לבנות. הידע שלך תמיד מפתיע אותי ובעיקר הסבלנות והרגישות הרבה. בהצלחה בהריון שלך, תמשיכי להרגיש טוב ולהנות מהבטן הקטנה שמבצבצת. איזה כיף אפשר לקנות בגדים חדשים. בעיקר אל תשכחי ל"קפוץ" מידי פעם לפורום הזה שמתגעגע. רוית