שיעור יתר על עור הפנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עד כלפני 3 חודשים לקחתי גלולות הריון בשם מינולט . חשוב לציין שהנני בת 37 בעקבות כאבי ראש חזקים ,עצבנות רבה וכאבים בבטן התחתןנ בצד שמאל של בבטן והכל לפני מחזור הפסקתי לקחת את הגלולות ואכן התופעות הנל הפסיקו מה עלי לעשות כעת במובן של גלולות האם ישנם גלולות שאמורות להיות עם פחות תופעות לוואי
הי לך, את יכולה לנסות לקחת "הרמונט" או "יסמין"- זו גלולה חדשה שיצאה לא מכבר לשוק ואין לה כמעט תופעות לואי. כמובן שרצוי שתתייעצי עם רופאך שמכיר אותך ואת ההיסטוריה הבריאותית שלך הכי טוב. בהצלחה!