זקוקה לזריקת אופטימיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי טיפול של איקקלומין (ללא כוריגון) עם מעקב זקיקים באולטראסאונד. ביצעתי בדיקת דם ביום ה- 17 אחרי הביוץ המשוער והערך של הבטא יצא 88.9. אני חוששת שזה מדי נמוך ביחס לערך שהיה צריך להיות לפי יום הבדיקה. אני מחר אבצע בדיקה לראות אם יש הכפלה, אבל בינתיים אני משתוקקת לשמוע מישהו שיגיד לי שהערך הזה לא נורא. תודה מראש
ביקשת זריקת עידוד אז " קבלי ! " ביום ה- 17 אחרי הביוץ הערך צריך להיות סביב 100 ולכן יש מקום לאופטימיות. להבטחת התקינות (רק אם את חוששת) ניתן לחזור על הבדיקה לאחר יומיים לפחות ולבדוק עם חלה הכפלה של הערכים. בהצלחה