ירידת מים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 31 ומזה מספר ימים יש לי רטיבות בתחתונים ללא צבע ועם ריח כמו הפרשות וגינליות ו/או זיעה. מה זה יכול להיות והאם יש חשש לירידת מים מוקדמת?
לקריאה נוספת והעמקה
יכול להיות. לדעתי, רצוי שתלכי לרופא שלך, אפילו בלי תור, ואם הוא לא נמצא לרופא אחר במרפאה, כדי שיבדקו אם יש לך ירידת מים. אם זה ירידת מים ותחכי יותר מדיי, את תייבשי את הילד, לכן עלייך לבדוק זאת כמה שיותר מהר, ורצוי עוד היום.
קיים חשד לירידת מיים ? יש לפנות מיד !!!! לבדיקה או ע"י הרופא המטפל או למיון נשים הקרוב