הריון ולופוס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני חולת לופוס ומנסה להרות. לאחרונה התגלתה אצלי ציסטה בשחלה בגודל 3.5 סמ'. אושר לתת לי איקקלמין ולא הייתה שום תגובה. לפני יומיים קבלתי 10,000 מג' של כוריגון לשריר במטרה לפוצץ את הציסטה . האם כוריגון אכן אמור לעשות זאת? התוכל להמליץ לי על טיפול מידי על מנת שאקלט?
הי דניאלה אני אגיד לך את האמת אני לא מבינה כלום בשאלות ששאלת אבל חשבתי שיש לי משהו לכתוב שיכול לעודד אותך. יש לי בחורה בעבודה חולת לופוס שעכשו בחופשת לידה עם ילדה השלישי, ובחורה שהיתה איתי בצבא וחולת לופוס כבר אמא לשני ילדים. המון סבלנות ואמונה והרבה הצלחה.