האם שימוש ב-"סרוקסט" בהריון פוגע?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם השימוש ב-סרוקסט - (תרופה אנטי חרדתית) - 2 כדורים ביום יכולה להזיק אם נוטלים בזמן הריון? - לדברי הפסיכיאטר אין דאגה אך לדברי רופא המשפחה יש להפסיק בזמן ההריון. איני מרגישה שאני יכולה להפסיק את הטיפול בכדורים אלו אך חוששת מהתוצאה.
שלום גלי! אני נוטלת סרוקסט (כדור ליום) ואני בהריון, ערכתי ברורים מקיפים במכון הטרטולוגי של הדסה בירושלים ובמרכז התרופתי של בית החולים "אסף הרופא", שם טענו כי אין שום בעיה עם סרוקסט בהריון ואפילו אין בעיה עם ההנקה. אמרו לי פעם שהבעיה היחידה היא שזה עלול להעלות את רמת הפרולקטין בגוף (הורמון ההנקה) ואז זה יכול קצת להקשות על הכניסה להריון, אך זה גם לא ודאי. לפי דעתי עדיך לא לקחת שום כדור בהריון, אך אם אין ברירה (ולי לדוגמא אין הרבה ברירה) אז אפשר לקחת את הכדור בלב די שקט. בהצלחה!!