cnv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
cnv - שמעתי שמחלה זו היא הרסנית אם האם נדבקת בה בשליש הראשון - יש צורך לבצע הפלה. אם כך האם יש צורך בשליש הראשון לבצע כל חודש בדיקת דם בכדי לדעת שלא נדבקתי? כיוון שהבנתי הסמנים של המחלה הם כמו שפעת פשוטה ולא יותר. איך צריך לנהוג לגבי המחלה והאם באמת היא כה הרסנית עבור העובר(הסתיידויות במוח, עיוורון, חרשות, מוות)???
רחל שלום את וודאי מתכוונת לCMV. זהו אכן וירוס לא סימפטי עבור עוברים, אבל המזל הוא שמרבית הנשים מחוסנות (חלו בעבר במחלה גם ללא ידיעתן). האם בדקת האם את מחוסנת? אם אינך מחוסנת כדאי לחזור מידי פעם על בדיקת הדם וכן להקפיד על הגיינה אישית במיוחד אחרי מגע עם ילדים קטנים (שטיפת ידיים אחרי קינוח אף וכו'). מרבית הנשים שאינן מחוסנות עוברות הריון תקין. בהצלחה עידית