שאלה דחופה!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אנחנו מתחילים את השבוע ה11 וצריך לעשות שקיפות עורפית ופאפA ואנחנו שואלים: א.האם לבצע את סקירת המערכות פרטי , האם יש הבדלים בין קופ"ח לפרטי בסקירה זו. ב.אם עושים ניקור מי שפיר האם צריך לעשות שקיפות עורפית ופאפ A ? ג.זוגתי בגיל 32 האם מומלץ לעשות מי שפיר? מהם הדעות לכאן או לכאן. אשמח אם תענו ברצינות ובפרוטרוט. תודה
הי יהודית, 1.סקירה מוקדמת נעשית אך ורק באופן פרטי וכן לגבי שקיפות עורפית. 2.בעיקרון, אם יש כוונה מראש לעשות מי- שפיר אז למה לשלם על שקיפות עורפית?! ההחלטה בידיכם בלבד אבל חשוב לזכור ששקיפות עורפית מגלה תסמונת דאון ולא מומים כרומוזומוליים אחרים שרק מי- שפיר מגלה. 3. לפי משרד הבריאות רק מגיל 35 ומעלה אישה צריכה לעשות מי- שפיר. גם פה ההחלטה בידיכם ותלויית סיבות רבות כמו: תקינות ההריון, המצב הבריאותי הכללי של האישה ההרה, מחלות גנטיות במשפחה וכו'. בהצלחה!